четвер, 4 квітня 2019 р.

Які цікаві заходи провести в рамках тижня духовності у школах?

Фото з Інтернету
З 11 по 17 травня в освітніх закладах Буковини відбудеться тиждень духовності. Чого чекати і до чого готуватись? В даний проміжок часу маємо декілька цікавих свят: 12 травня - День матері, 15 травня - Міжнародний день сім'ї, також відбудеться святкування Дня Біблії
Які ж заходи можна провести у школі та безпосередньо в класі?
Доцільним буде організація майстер-класів з виготовлення ангелочків, квітів та інших цікавинок, які потім можна подарувати мамі або прикрасити ними класний кабінет. Даний період є чудовим для зміцнення родинних зв'язків, як в сім'ї, так і в школі: проведення родинних свят, фестивалів з конкурсами, естафетами та художніми виступами від дітей та батьків, визначення кращої сім'ї року.

Фото з Інтернету
А можливо саме у вашому закладі освіти є батьки, які займаються певним ремеслом та можуть зробити майстер-клас у даному напрямку. Феєрія гарних та позитивних емоцій буде гарантована кожному учаснику подібних свят.

Та поміж гучних святкувань завжди залишається місце для тонкої мелодії духовного збагачення та рівноваги. На думку вчених поняття «духовність» це категорія етики, яка визначає моральний вимір людської життєдіяльності, це живе джерело доброчесностей людини, її моральна спроможність та вища цінність. З цієї нагоди можна зорганізувати пікніки доброчесності, благодійництва, виставки та концерти духовних творів художнього та музичного мистецтв. Для учнів старших класів цікавими є дискусійні панелі: "Філософія духовності ХХІ ст.", "Моральні цінності - чим керуватись на шляху достойного життя", вечір читання авторської поезії: "Глибиною моєї душі".

Для полегшення підготовки до тижня духовності рекомендую скористатись каталогом різнопланових заходів, в якому я пропоную підбірку уроків, сценаріїв, виховних годин, майстер-класів, тренінгів, семінару для батьків, які були розроблені різними вчителями та методистами України.

Каталог рекомендацій "Тиждень духовності". Раца О. А.  - перелік заходів, поділений за віковими категорія, сценарії до яких знаходяться нижче.

Виховний захід «Мамин день»
Майстер-клас з виготовлення паперових ангелів_2 клас
2. Майстер-клас з виготовлення паперових ангелів_2 клас (Презентація)
3. Виховний захід_Родина та моя сім'я найкраща_1,2 клас
4. Виховний захід в класі_Родинна вітальня_Батьківська любов_4 клас_Федінчук М.Г.
5. Семінар - тренінг _Сім'я - джерело духовних цінностей_для батьків 1-4 класів
6. Урок_Сім’я, родина, рід, родовід_3 клас
7. Інтегрований урок_Молитва, як жанр літературної творчості_6 клас
8. Майстер-клас «Виготовлення квітів з паперу із цукерками»_6-9 клас
9. Виховний захід для 8 класу_ Моя сім'я, моя родина в житті і долі України_Гашкова Я.О.
10. Урок з використанням інтерактивних методів_Сім'я та шлюб_9 клас
11. Виховний захід (9-11) _Давайте поговоримо про життя. Давайте поговоримо про душу
12. Урок з елементами тренінгу (7-11)_Християнські цінності у формуванні духовного та фізичного здоров'я школярів
Презентація_Духовність єднає Україну




Немає коментарів:

Дописати коментар